Ludzie to najcenniejszy kapitał
W centrum naszego zainteresowania są ludzie. Każdego dnia skupiamy się na zrozumieniu potrzeb naszych inwestorów i founderów. Wierzymy jednak, że możemy zrobić jeszcze więcej. Wspieramy inicjatywy i akcje, które skupiają się na kwestiach ważnych społecznie. Pragniemy, żeby każdy z nas miał szansę na rozwój w szanującym i tolerancyjnym otoczeniu. Jako Flash Investment Group sięgamy po naszą wiedzę, doświadczenie i środki dla społecznego dobra. Mamy świadomość, że ludzie to najcenniejszy kapitał.
Kampania społeczna Zespół Kolorowych Skarpetek
Czy wiesz, że prawie 80% pytanych spotkało się z obraźliwym użyciem określenia “Ty Downie”? Zespół Kolorowych Skarpetek to kampania społeczna, której celem jest przełamywanie stereotypów związanych z Zespołem Downa. Ignorancja, brak wiedzy czy krzywdzące przekonania panujące w społeczeństwie to najczęstsze problemy, z którymi borykają się osoby niepełnosprawne. Akcja zwraca uwagę na to, że każdy z nas ma prawo do szacunku i tolerancji, a osoby opóźnione intelektualnie uczą się, pracują, marzą i kochają równie mocno, jak osoby bez wad genetycznych. 21 marca 2021 r. dołączyliśmy do Zespołu Kolorowych Skarpetek i wspieraliśmy osoby z Zespołem Downa. Wierzymy, że każdy z nas zasługuje na szacunek, akceptację i zrozumienie. Akcja zorganizowana przez Kaję Bielawską i prowadzona przez agencję Resolution wykorzystała siłę mediów społecznościowych do rozprawienia się ze stereotypami związanymi z wadą genetyczną. Każdy mógł wziąć udział w kampanii, zakładając dwie kolorowe skarpetki w Międzynarodowy Dzień Osób z Zespołem Downa. Akcja zachęcała do zrobienia zdjęcia i umieszczenia go w social mediach z użyciem hasztagu #ZespolKolorowychSkarpetek. Kampanii towarzyszyła seria materiałów edukacyjnych. Jako Flash Investment Group wsparliśmy akcję w realizacji spotu. Celem materiału jest przedstawienie osób z Zespołem Downa jako aktywnych, pracujących, podróżujących czy uprawiających sporty.