fbpx

Ludzie to najcenniejszy kapitał

W centrum naszego zainteresowania są ludzie. Każdego dnia skupiamy się na zrozumieniu potrzeb naszych inwestorów i founderów. Wierzymy jednak, że możemy zrobić jeszcze więcej. Wspieramy inicjatywy i akcje, które skupiają się na kwestiach ważnych społecznie. Pragniemy, żeby każdy z nas miał szansę na rozwój w szanującym i tolerancyjnym otoczeniu. Jako Grupa Flash sięgamy po naszą wiedzę, doświadczenie i środki dla społecznego dobra. Mamy świadomość, że ludzie to najcenniejszy kapitał.

Święty Mikołaj dla Seniora

Akcja "Święty Mikołaj dla Seniora" pozwala na spełnienie marzeń tych, którzy nie spodziewają się "zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia". W roku 2023 akcja dotarła aż do 103 miast i niemal 12 tysięcy potrzebujących seniorów! Grupa Flash z radością dołączyło do ponad 8 tysięcy darczyńców.

insert image

Kampania społeczna Zespół Kolorowych Skarpetek

Zespół Kolorowych Skarpetek to kampania społeczna, której celem jest przełamywanie stereotypów związanych z Zespołem Downa. Ignorancja, brak wiedzy czy krzywdzące przekonania panujące w społeczeństwie to najczęstsze problemy, z którymi borykają się osoby niepełnosprawne. Akcja zwraca uwagę na to, że każdy z nas ma prawo do szacunku i tolerancji, a osoby opóźnione intelektualnie uczą się, pracują, marzą i kochają równie mocno, jak osoby bez wad genetycznych. 21 marca 2021 r. dołączyliśmy do Zespołu Kolorowych Skarpetek i wspieraliśmy osoby z Zespołem Downa. Wierzymy, że każdy z nas zasługuje na szacunek, akceptację i zrozumienie. Akcja zorganizowana przez Kaję Bielawską i prowadzona przez agencję Resolution wykorzystała siłę mediów społecznościowych do rozprawienia się ze stereotypami związanymi z wadą genetyczną. Każdy mógł wziąć udział w kampanii, zakładając dwie kolorowe skarpetki w Międzynarodowy Dzień Osób z Zespołem Downa. Akcja zachęcała do zrobienia zdjęcia i umieszczenia go w social mediach z użyciem hasztagu #ZespolKolorowychSkarpetek. Kampanii towarzyszyła seria materiałów edukacyjnych. Jako Grupa Flash wsparliśmy akcję w realizacji spotu. Celem materiału jest przedstawienie osób z Zespołem Downa jako aktywnych, pracujących, podróżujących czy uprawiających sporty.

Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!

Fundacja powstała w październiku 2009 roku z inicjatywy Magdy Prokopowicz, która po swoich doświadczeniach z chorobą onkologiczną chciała pomóc innym chorym w podobnej sytuacji.Od samego początku celem było stworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku w przestrzeni publicznej. Przełamywanie tabu związanego z podejściem do raka w Polsce, zarażanie pozytywną energią.Jako Grupa Flash mieliśmy zaszczyt wziąć udział w uroczystej premierze książki "50 osobistości Biznesu. Pomagamy" przygotowanej przez Redakcję Magazynu Businesswoman&life, a dochód z której został przekazany na cele Fundacji.Wśród bohaterów książki znalazł się Prezes Zarządu spółek Grupy Flash, Mateusz Pastewka.