fbpx

Ludzie to najcenniejszy kapitał

W centrum naszego zainteresowania są ludzie. Każdego dnia skupiamy się na zrozumieniu potrzeb naszych inwestorów i founderów. Wierzymy jednak, że możemy zrobić jeszcze więcej. Wspieramy inicjatywy i akcje, które skupiają się na kwestiach ważnych społecznie. Pragniemy, żeby każdy z nas miał szansę na rozwój w szanującym i tolerancyjnym otoczeniu. Jako Flash Investment Group sięgamy po naszą wiedzę, doświadczenie i środki dla społecznego dobra. Mamy świadomość, że ludzie to najcenniejszy kapitał.

Kampania społeczna Zespół Kolorowych Skarpetek

Czy wiesz, że prawie 80% pytanych spotkało się z obraźliwym użyciem określenia “Ty Downie”?Zespół Kolorowych Skarpetek to kampania społeczna, której celem jest przełamywanie stereotypów związanych z Zespołem Downa. Ignorancja, brak wiedzy czy krzywdzące przekonania panujące w społeczeństwie to najczęstsze problemy, z którymi borykają się osoby niepełnosprawne. Akcja zwraca uwagę na to, że każdy z nas ma prawo do szacunku i tolerancji, a osoby opóźnione intelektualnie uczą się, pracują, marzą i kochają równie mocno, jak osoby bez wad genetycznych. 21 marca 2021 r. dołączyliśmy do Zespołu Kolorowych Skarpetek i wspieraliśmy osoby z Zespołem Downa. Wierzymy, że każdy z nas zasługuje na szacunek, akceptację i zrozumienie. Akcja zorganizowana przez Kaję Bielawską i prowadzona przez agencję Resolution wykorzystała siłę mediów społecznościowych do rozprawienia się ze stereotypami związanymi z wadą genetyczną. Każdy mógł wziąć udział w kampanii, zakładając dwie kolorowe skarpetki w Międzynarodowy Dzień Osób z Zespołem Downa. Akcja zachęcała do zrobienia zdjęcia i umieszczenia go w social mediach z użyciem hasztagu #ZespolKolorowychSkarpetek. Kampanii towarzyszyła seria materiałów edukacyjnych. Jako Flash Investment Group wsparliśmy akcję w realizacji spotu. Celem materiału jest przedstawienie osób z Zespołem Downa jako aktywnych, pracujących, podróżujących czy uprawiających sporty.

Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!

Fundacja powstała w październiku 2009 roku z inicjatywy Magdy Prokopowicz, która po swoich doświadczeniach z chorobą onkologiczną chciała pomóc innym chorym w podobnej sytuacji.Od samego początku celem było stworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku w przestrzeni publicznej. Przełamywanie tabu związanego z podejściem do raka w Polsce, zarażanie pozytywną energią.Jako Flash Investment Group mieliśmy zaszczyt wziąć udział w uroczystej premierze książki "50 osobistości Biznesu. Pomagamy" przygotowanej przez Redakcję Magazynu Businesswoman&life, a dochód z której został przekazany na cele Fundacji.Wśród bohaterów książki znalazł się Prezes Zarządu Flash Investment Group, Mateusz Pastewka.